Guest Journey Thinking

In deze workshop krijgt u een aantal praktische tools aangereikt waarmee u de guest journey (klantreis) van verschillende soorten gasten in kaart brengt. Deze tools helpen om bottlenecks en kansen in de huidige dienstverlening vast te stellen. Deze workshop is een must voor ieder team dat een gastvrije omgeving wil creëren.

Steeds meer organisaties vinden gastvrijheid een belangrijke element van hun dienstverlening. Deze workshop biedt een aantal praktische tools waarmee u de guest journey (klantreis) van verschillende soorten gasten in kaart brengt. Deze tools helpen om bottlenecks en kansen in de huidige dienstverlening te identificeren. Het leren werken met deze tools is een must voor ieder team dat een gastvrije omgeving wil creëren.

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is bedoeld voor managers en teams in de zorg, facility management, retail of horeca die willen leren kijken door de ogen van hun gasten en klanten.

Deze workshop omvat onder meer de volgende onderdelen:

  • Kennismaken met Guest journey mapping
  • Werken met personas
  • De basis van Service design

Tijdsinvestering

Deze workshop duurt ongeveer 8 uur, inclusief een lunchpauze, maar kan ook over 2 dagen verspreid worden. De workshop wordt normaal gesproken op locatie gegeven zodat gebruik gemaakt kan worden van de huidige situatie in uw organisatie.

Na afloop van de workshop kunt u werken met diverse tools die inzicht bieden in de beleving van uw klanten. U heeft een aantal concrete formats leren gebruiken en bent in staat om problemen te identificeren en verschillende gastgerichte oplossingsrichtingen te formuleren.
informatie
aanvragen