Hospitality scan

Voor iedere organisatie is het goed om regelmatig in de spiegel te kijken. Wat wilt u uitstralen en wie wilt u zijn voor uw klanten of gasten? Wat wilt u betekenen voor uw medewerkers? En wat betekenen zij voor u?

Uitdaging

Het is belangrijk om hierbij ook uw doelstellingen voor ogen te houden. Want vanzelfsprekend wilt u een bedrijf zijn waar mensen graag werken en waar bedrijven graag zaken mee doen. Maar minstens zo belangrijk is het hebben van loyale gasten.

Het sleutelwoord hierbij is gastvrijheid. Gastvrijheid heeft betrekking op de wijze waarop de organisatie te werk gaat. U staat voor de uitdaging om ál uw stakeholders (iedereen die betrokken is bij de organisatie) het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Het is goed om dit onderwerp als bedrijf in kaart te brengen. Bent u benieuwd hoe anderen uw dienstverlening ervaren? Dan wordt het tijd voor een uitgebreide hospitality scan.

Oplossing

Met een hospitality scan wordt uw organisatie doorgelicht en beoordeeld op gastgerichtheid en gastvrijheid. We betrekken daarbij zoveel mogelijk stakeholders. Hoe ziet de customer journey van uw gasten of klanten eruit? En hoe ervaren uw leveranciers de samenwerking met uw organisatie?

Door te praten met uw medewerkers brengen we ook in kaart hoe welkom en gewaardeerd zij zich voelen. Want dat bepaalt mede of ze hun werk met passie doen of meer routinematig handelen. Ook eventuele aandeelhouders nemen we mee in het onderzoek.

Resultaat

We focussen niet alleen op uw gasten of klanten, maar kijken ook naar andere stakeholders. Daardoor krijgt u een compleet beeld van de wijze waarop gastvrijheid in uw organisatie wordt ervaren. U krijgt inzicht in hoeverre de invulling die uw organisatie geeft aan de dienstverlening aansluit op uw doelstellingen. Desgewenst stellen we vervolgens graag met u samen een actieplan op.

Meer weten?
Maak een afspraak!

contact