Onderzoek & Advies: bedrijfsresultaat voor nu en in de toekomst

Bij de activiteiten van Hospitality at Work staat toekomstbestendige gastvrijheid centraal. Ons onderzoek richt zich daarom enerzijds op het verduurzamen van organisaties en anderzijds op beleving van dienstverlening. In onze visie hebben alleen die bedrijven, steden en branches een toekomst die, zowel nu als in de toekomst, een bedrijfsresulaat boeken door een goede balans te vinden tussen blije klanten, blije medewerkers en een gezonde omgeving. Om onze klanten voortdurend te kunnen bijstaan met de laatste kennis en inzichten doen wij zelf veel academisch onderzoek. Dat onderzoek wordt ook gebruikt om het onderwijs van de Academy of Hotel & Facility Management up-to-date te houden.

Beleving van dienstverlening

Wie succesvol wil zijn, moet precies weten wat zijn klant wil en daar nauwkeurig op inspelen. Hoe beleeft uw gast of klant uw producten en diensten? Leer hoe u de gastbeleving centraal stelt met behulp van customer centric circles.

Lees verder

informatie
aanvragen

Duurzame businessmodellen

Hospitality at Work onderzoekt met en voor bedrijven en overheden hoe het businessmodel van een regio, sector, stad of bedrijf kan worden verduurzaamd.

Lees verder

Sharing economy

Binnen onze onderzoekslijn duurzame businessmodellen is speciale aandacht voor de invloed van de deeleconomie (sharing economy) op de hospitality-sector en facilitaire branche.

Lees verder

City hospitality

In een gastvrije stad maken ondernemers en overheden de stad samen aantrekkelijk voor bewoners, toeristen en nieuwe ondernemers. Hospitality at Work doet onderzoek naar de toepassing van gastvrijheidsprincipes om steden en regio’s aantrekkelijk te maken en te houden.

Lees verder

Customer Journey Development

Binnenkort meer informatie

Mystery-onderzoek

Iedere organisatie wil graag als beste gewaardeerd worden. Maar u kunt nog zo’n mooi product of interessante dienst aanbieden, uiteindelijk bepaalt de klant of u ook daadwerkelijk de beste bent. Hospitality at Work beleeft uw organisatie als klant.

Lees verder

Hospitality scan

Voor iedere organisatie is het goed om regelmatig in de spiegel te kijken. Wat wilt u uitstralen en wie wilt u zijn voor uw klanten of gasten? Wat wilt u betekenen voor uw medewerkers? En wat betekenen zij voor u? Bent u benieuwd hoe anderen uw dienstverlening ervaren? Dan wordt het tijd voor een uitgebreide hospitality scan.

Lees verder